Jan De Nul

Software Support Engineer


Als Software Support Engineer analyseer je de software-gerelateerde vragen van onze gebruikers wereldwijd en kom je op een snelle en efficiënte manier tot een oplossing.

  • Je werkt mee aan de projecten van de systeemgroep en assisteert de Technical Support Engineers bij software installaties.
  • Je werkt samen met onze first line service desk en met onze developers.
  • Sporadisch verzorg je ook opleidingen voor de eindgebruikers.

Profiel

Je bent in het bezit van een Bachelordiploma in de Toegepaste Informatica. Je bent communicatief, beheerst het Nederlands en het Engels, en hebt voeling met bedrijfsprocessen. Je bent geïnteresseerd in de ontwikkeling van software, maar nog meer in het oplossen van de problemen bij de gebruikers.

Wat wij bieden

  • Via de JDN-Academy bieden we jou een permanent opleidingstraject aan. 
  • Een caring culture: via ons FIT-programma waken we over jouw welzijn. Er is aandacht voor beweging, voeding en een gezonde work-life balance.
  • De kans om samen met je collega’s het verschil te maken, je te onderscheiden door creativiteitinnovatie en duurzaamheid.
  • Door multidisciplinaire teams samen te stellen op maat van elk project, zetten we de juiste persoon steeds op de juiste plaats. 

Desired skills

Analysis

About Jan De Nul

Jan De Nul Group staat garant voor innovatie en uitdagingen. Ons ICT-team uiteraard ook. Het team bestaat intussen uit een 100-tal gedreven collega's en bouwt, onderhoudt en ondersteunt de ICT-infrastructuur en ICT-toepassingen die aan boord van de schepen, op de werven en in de kantoren worden gebruikt.

Via professionele ICT-oplossingen bieden wij een aangename en stabiele werkomgeving aan alle eindgebruikers. Samen maken wij het verschil!

Jan De Nul small image 1