Als Webanalist met expertise in Conversie Ratio Optimalisatie bij Neckermann speel je een cruciale rol in het verzamelen, analyseren en presenteren van gegevens om het succes van onze digitale kanalen te meten en te vergroten. Je zult verantwoordelijk zijn voor dagelijkse rapportering, het opzetten van sales dashboards en het leveren van gedetailleerde maandrapporten.
Als Webanalist ben je verantwoordelijk voor het analyseren van het gebruikersgedrag op onze website en andere digitale kanalen.
Om je inzichten ter vertalen naar concrete optimalisatiestrategieën werk je nauw samen met cross-functionele teams, waaronder marketing, product management en merchandising marketeer.
Je gebruikt tools zoals Google Analytics, Power BI, … als analyse en reporting tools.
Je rapporteert en werkt nauw samen met de e-commerce manager om op basis van data driven analyses, inzichten of conclusies de prioriteit en onderbouw te bepalen van potentiële conversie ratio optimalisaties.
De drijvende kracht achter Neckermann? Dat zijn zonder twijfel onze medewerkers. Zowel in de vakantiewinkels als op de hoofdzetel stellen onze gepassioneerde collega’s alles in het werk om onze klanten een deugddoende vakantie te bezorgen. Dankzij hun persoonlijke aanpak en expertise zorgen zij ervoor dat onze klanten met een gerust gevoel op vakantie kunnen vertrekken
Sinds kort is Neckermann Belgium een 100% Belgische reisonderneming en door de jaren heen is het bedrijf uitgegroeid tot een vaste waarde op de Belgische reismarkt. Dankzij het uitgebreid netwerk van 40 vakantiewinkels, de vakantielijn, onze website en onze social media zijn we altijd gemakkelijk bereikbaar voor onze klanten.