Streamz

CRM Campaign Coordinator


Elke aflevering in het leven van een CRM Campagne Coordinator bij Streamz is anders, maar ze zijn allemaal even spannend. Als CRM Campagne Coordinator ga je de bestaande klantenbasis verder activeren en verlekkeren met al onze lokale en internationale content. Dit met als doel om de klanten leeftijd te maximaliseren, en zo mee de Streamz klantenbasis te doen groeien. 

Zie jij jezelf al de hoofdrol spelen in Life Of A CRM Campagne Coordinator? Solliciteer dan nu, en wie weet word je binnenkort een echte Streamzer!

Wat ga je allemaal doen? 

  • Als CRM Campagne Coordinator ben jij verantwoordelijk voor het ontwerpen, opzetten en beheren van e-mailcampagnes, push-notificaties en andere direct marketingcommunicatie
  • CRM-systeem beheren: onderhouden en optimaliseren van customer journey flows en op termijn ook zelfstandig flows kunnen bouwen
  • Je helpt bij het analyseren van 121 campagneresultaten en verbeteren van toekomstige campagnes op basis van geleerde inzichten
  • Jouw belangrijkste doelstellingen: churn van klanten verlagen, ‘engagement’ en gebruik van klanten verhogen, ‘customer lifetime value’ maximaliseren

Als ideale kandidaat heb je volgend profiel:

  • Minstens twee jaar ervaring in het opzetten van customer journeys en e-mailcampagnes, via een CRM-tool 
  • Je hebt een Bachelor of Master behaald
  • Kennis van HTML/CSS en e-mail formats kunnen vormgeven a.d.h.v. codering is een plus
  • Basiskennis van andere digitale marketingtools (bv. Google Analytics, UTM tagging)
  • Je bent analytisch ingesteld en denkt out-of-the-box
  • Met je uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden geeft het halen van deadlines nooit problemen. Je weet altijd de juiste balans te vinden tussen snelheid en nauwkeurigheid.
  • Ervaring in een B2C subscription business is een plus
  • Je bent een vlotte spreker die zich vlot kan uitdrukken in het Nederlands en Engels

Wij zoeken persoonlijkheden:

Bij Streamz hebben wij zo onze eigen manier om dingen aan te pakken. Daarom zijn wij vooral op zoek naar nieuwe collega’s met een bepaalde attitude:

  • Je werkt voor het team, niet voor jezelf. Je vindt het belangrijker dat het team wint, dan zelf te scoren.
  • Je houdt niet van middelmatigheid en je gaat in je job altijd voor kwaliteit en excellentie.
  • Je wil impact hebben, resultaten behalen en successen boeken.
  • Je ziet overal mogelijkheden om het anders en beter te doen, en je neemt daarin zelf initiatief.

Wat bieden wij jou aan?

  • De kans om mee te bouwen aan onze ambitie om één van de top twee streaming-diensten van Vlaanderen te worden.
  • Een werkomgeving op menselijke schaal, waar ruimte is voor initiatief en waar iedere werknemer vanuit zijn rol heel veel impact kan hebben op het succes van ons bedrijf.
  • We hechten veel waarde aan autonomie, maar er staat altijd een team van zeer energieke entertainmentprofessionals aan jouw zijde om je bij te staan. We zitten als één team in dit avontuur!
  • De kans om verder te groeien en te blijven (bij)leren, professioneel en als individu.
  • Een competitief salarispakket.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerk om een goede work-life balans te behouden.

Herken jij jezelf in dit profiel? Dan pas je perfect in ons team.

Gewenste vaardigheden

CRM Marketing HTML5 CSS

Over Streamz

Streamz is de Vlaamse streamingdienst, opgericht in september 2020 door DPG Media en Telenet. Streamz brengt de strafste ‘Streamz Originals’ uit eigen huis in fictie, docu en reality, aangevuld met heel wat lokale producties van DPG Media (VTM) en Play Media (Play4).

Daarnaast heeft het platform een uitgebreid internationaal aanbod, aangevuld met een kidszone, en op Streamz+ een extra aanbod aan honderden recente films.