Smals

Business Duty Manager eHealth


Functiebeschrijving

Als Business Duty Manager werk je samen met verschillende specialisten aan het incident management om de continuïteit en het vlotte verloop van de elektronische berichtenuitwisseling in de gezondheidssector te garanderen. Deze functie biedt een unieke kans om je vaardigheden op het gebied van technische, functionele en businessanalyse en beheer van IT-diensten te combineren in een sector die voortdurend in ontwikkeling is.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • De omvang van een technisch incident kunnen definiëren in termen van businessimpact op het eHealth-platform, de partners en softwareleveranciers, en voor zover mogelijk deze impact kunnen becijferen zoals de gemiddelde tijd die nodig is om de service te herstellen.
  • Een releasekalender opstellen voor de eHealth-ecosfeer, de verschillende releasekalenders van de betrokken partners op elkaar afstemmen om de risico’s voor deployments tot een minimum te beperken en ervoor zorgen dat de verschillende spelers in de ecosfeer een release- en deploymentschema hebben dat de verschillende risico's tot een minimum beperkt om de bedrijfscontinuïteit te garanderen.
  • Monitoring- en eventschema’s definiëren voor technische stromen om ze te vertalen in businessgebruik (toename, afname of overmatig gebruik) en om een gestandaardiseerde mate van gebruik te garanderen binnen een tijdsbestek dat als correct wordt beschouwd.
  • Vaststellen van de capaciteit van het platform om de geplande verhogingen te ondersteunen en de verschillende marges te definiëren voor onvoorziene gebeurtenissen, terwijl binnen een vastgesteld budget wordt gebleven.
  • Onderhouden, bijwerken en beheren van de kennis en noodprocedures voor het eHealth-platform in het geval van een incident, en eventuele zwakke punten in deze elementen identificeren om ze aan te pakken als onderdeel van het continue verbeteringsproces.
  • Actief deelnemen aan het problem management om structurele, functionele en technische tekortkomingen te verhelpen en de beste oplossing voor te stellen.
  • Actief deelnemen aan de verspreiding van informatie via de verschillende communicatiekanalen die zijn opgesteld voor lopende incidenten.

Profiel

Je hebt bij voorkeur een diploma in IT of gegevensbeheer en ten minste 3 jaar ervaring in IT-servicemanagement of analistenfuncties.

Je bent thuis in verschillende domeinen en hebt een basiskennis van webservices (SOAP en REST die IT-services vertegenwoordigen) en complexe IT-infrastructuren. Communicatie van informatie bij incidenten en IT-servicemanagement (ITIL V3) zijn voor jou vanzelfsprekend. Je beheerst de processen inzake knowledge management, release en deploy management, event management, incident en problem management.

Je kan een (technisch) incident vertalen in een (business)impact en hebt diepgaande kennis van het concept van businessprocessen. Verder word je gemotiveerd door het idee dat je zowel je technische en operationele kennis als je kennis van de business kan uitbreiden.

Dankzij je leervaardigheden zul je snel in staat zijn om de belangrijke, kritieke en evoluerende factoren te bepalen voor het garanderen van een hoge beschikbaarheid van IT-diensten en om de representatieve economische impact en impact op de business te beoordelen voor de directie.

Je hebt goede (schriftelijke en mondelinge) communicatieskills in het Frans en Nederlands, alsook gevorderde kennis van het Engels.

Aanbod

  • Je krijgt een gevarieerde, uitdagende en maatschappelijk relevante job waarbij je bijdraagt aan IT-oplossingen die een belangrijke rol spelen in de samenleving. Onze slogan 'ICT for society' weerspiegelt dit perfect.
  • Zoek je een goede balans tussen werk en privéleven? Geniet van flexibele werkuren en maak gebruik van ons zeer uitgebreid telewerkbeleid.
  • We bieden ruime interne en externe opleidingsmogelijkheden, waardoor je je technische skills en persoonlijke vaardigheden voortdurend kunt aanscherpen.
  • We bieden je een competitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, maaltijdcheques, ecocheques,…
  • IT-functies kunnen rekenen op een mobiliteitsbudget met de keuze voor een bedrijfswagen en/of terugbetaling openbaar vervoer.
  • We voeren een gelijkekansenbeleid en vinden o.a. equal pay belangrijk.

Desired skills

Project Manager SOAP REST ITIL

About Smals

Smals realiseert innovatieve IT-projecten in e-government en e-health voor instellingen uit de sociale zekerheid en gezondheidszorg, gericht op werk, gezin en gezondheid. 'ICT for society' is voor Smals meer dan een slogan: al onze projecten hebben een positieve maatschappelijke impact.

Zo bouwt Smals mee aan het portaal van de sociale zekerheid en het eHealth-platform. Grensverleggende projecten zijn ons werkterrein: Student@Work, Orgadon, mycareer.be... We ontwikkelen mee de G-Cloud, de Belgische overheidscloud die de synergie tussen de overheidsdiensten bevordert, en gooiden onze expertise en herbruikbare softwarecomponenten in de strijd tegen het coronavirus. We zijn steeds op zoek naar gemotiveerde collega’s die hun IT-skills willen inzetten. Bekijk onze jobs, solliciteer en wie weet ga je binnenkort aan de slag bij een Top Employer!

Smals small image 1
Smals small image 2
Smals small image 3
Smals small image 4
Smals small image 5
Smals small image 6