Als administratief medewerker first line binnen de ICT-helpdesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s die ondersteuning nodig hebben bij ICT-gerelateerde vragen of problemen. Je biedt snelle en klantgerichte hulp bij veelvoorkomende ICT-vragen (first line) en werkt samen met collega’s om complexere technische problemen op te lossen.
Je zorgt voor een vlotte registratie, opvolging en afhandeling van meldingen, en je helpt mee aan de optimalisatie van onze interne ICT-processen. Daarnaast ondersteun je administratieve taken binnen de dienst ICT.
Is deze job je op het lijf geschreven? Laat uiterlijk op 3 september 2025 van je horen!
De eerste selectie gebeurt op basis van het ingezonden cv en de motivatiebrief.
Kandidaten die aan de gestelde criteria voldoen, worden uitgenodigd voor de verdere selectieronde. Deze gaat door op 22 september 2025.
Graag eerst meer info? Vraag gerust: 03 203 27 00 of [email protected].
(Vast contract van onbepaalde duur – C1 - C3– met wervingsreserve van 2 jaar)
In Puurs-Sint-Amands valt veel te beleven. Ook voor jou! Want jij krijgt een job die boeit en blijft boeien. Samen met 500 collega's leid je onze gemeente in goede banen, zodat onze 27.000 inwoners zich hier op en top thuis voelen.